יום שישי, אפריל 25, 2025

לקוחות
עיסקיים

הצלחת ארגונים במרחב הדיגיטלי מתבסס על ידע העובדים להתאים את עצמם למהפכה הויראלית ועל מחויבות העובדים להשתמש באותו ידע נרכש להתנהלות נכונה ברשת.

העובד מייצג את החברה בה הוא עובד גם מחוץ לשעות העבודה ברשתות החברתיות. ולכן חשוב להקנות לו כלים שיעזרו לו להבין ולהתמודד בסיטואציות שונות.

תדמית החברה מיוצגת על ידי כל עובדיה, וכל התנהלות שגויה ברשת של עובד יכולה להוביל למשבר תדמיתי. שיימינג לעיתים מגיע מהעובד הזוטר שלא חשבנו להכשירו.

אנו מציעים סדנאות\הרצאות שיטמיעו נורמות של התנהלות תקינה ונכונה במרחב הוירטואלי.

כל לקוח מצוייד בסמארטפון מקליט, מצלם ומחובר לרשתות חברתיות. חשוב לתת לעובדים כלים להתמודד עם תופעה זו.